Reklamacje towaru
Na wstępie prosimy, aby każdą przesyłkę otworzyć przy kurierze i spisanie protokołu szkody jeśli przesyłka z zewnątrz jest uszkodzona wraz z dokumentacją fotograficzną. Bez takiego protokołu będzie niemożliwe uzyskania odszkodowania od firmy kurierskiej.
Wszystkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z polskim prawem.
MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :
- pisemnie na adres: Studio Dekoracji Iwona Litwin (SwiatBalonow4u.pl), Albigowa 504b, 37-122 Albigowa
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@swiatbalonow4u.pl
OPIS REKLAMACJI
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Studio Dekoracji Iwona Litwin (SwiatBalonow4u.pl), Albigowa 504b, 37-122 Albigowa.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.